צארומי - אופניים חשמליים
שאלות נפוצות
                                 

כללי

משלוח

תהליך רכישה

טריידאין​

מדיניות החזרת מוצרים

אחריות על מוצרים

 

כללי:

ש: מי יכול לרכוש באתר?

  • כל משתמש בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

ש: האם יש מגבלה לכמות הפריטים שאפשר להזמין?

  • אין מגבלה לכמות הפריטים שאפשר להזמין.

ש: האם כול הפריטים המוזמנים מגיעים ביחד?

  • לא מחייב, במקרים בהן פריט חסר במלאי או יסופק ממקור אחר, יסופקו הפריטים בנפרד.

ש: האם ניתן להזמין פריט שהמלאי שלו אזל?

  • כן, האספקה תהייה כאשר יהיה זמין.

ש: מה זמני מענה השרות לקוחות בטלפון?

  • בנושא הזמנות שבוצעו השירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'- ה' בין השעות 09:00 ועד 17:00 בטלפון 073-2905758
  • בנושאים אחרים ניתן לפנות לכל אחד מהסניפים שלנו בשעות פעילות החנות.
  • ניתן לפנות בכל שעה לכתובת המייל shop@zarumy.co.il

ש: האם ניתן לדעת מתי יגמר המבצע?

  • אנו מציינים בפריטים במבצע לגבי תוקף המבצע (מגבלת מלאי או תאריך)

ש: האם ניתן לדעת כמה פריטים נשארו במלאי?

משלוח:

מה הם עלויות המשלוח?

  • חלקים ואביזרים:
    • איסוף עצמי ללא עלות.
    • משלוח על ידי שליח 35 ₪ (מעל 500 ₪ ללא עלות)
  • אופניים חשמליים:
    • איסוף עצמי לאופניים ארוזים בקרטון (לא מורכבים) ללא עלות.
    • איסוף עצמי לאופניים כולל הרכבה של האופניים - עלות 120 ₪ .
    • משלוח על ידי שליח/נציג אופניים מורכבים - עלות 150 ₪ 

 

ש: מה הם אזורי המשלוח?

  • משלוחים על ידי שליח:

אנו פועלים עם מספר חברות שילוח ועשויים להשתנות מפעם לפעם.

כמו כן חברות השליחויות מוגבלות מבחינה ביטחונית - מלספק מוצרים בכל רחבי הארץ.  ההגבלה עשויה להשתנות בהתאם למצב ובהתאם לנהלי כל חברה וחברה.

משלוח של אופניים חשמליים מסופק על ידי נציג החברה ברוב חלקי הארץ,  אזורי החלוקה הם נהריה בצפון, באר שבע בדרום, ירושלים במזרח.

ש: תוך כמה זמן מרגע האישור ההזמנה אני מקבל\ת את הפריטים?

  • זמני האספקה משתנים על פי אופן המשלוח שנבחר, הפריטים משוגרים תוך 24 שעות מרגעה אישור התשלום
  • במקרה של איסוף עצמי המוצרים מוכנים תוך 24 שעות לאיסוף.
  • במקרה של הזמנה דחופה כדאי לבדוק עם שרות לקוחות.

ש: איך אני יודע מתי המוצר נשלח?

  • כאשר המוצר נשלח ישלח אילך מייל עם פרטי המשלוח.
  • משלוח של אופניים מורכבים בתיאום מראש עם נציג החברה.

ש: האם יש איסוף עצמי?

  • כן, יש אפשרות לאיסוף עצמי, האיסוף הוא ממחסן מרכזי של היבואן ומשתנה ממוצר למוצר, מומלץ לבדוק לפני עם שרות לקוחות.
  • כמו כן יש אפשרות לאסוף מחנות שמשווקת את המוצרים שלנו בתיאום מראש – אפשרות זו בעלות מופחתת, אנו שולחים את המוצר לחנות לצורך הנוחות שלך אך חלים עלויות משלוח.
  • אופניים חשמליים מורכבים ניתן לאסוף מחנויות בערים תל אביב, נתניה, חדרה, באר שבע ונהריה.

ש: איזה סוגי משלוח יש?

  • שליח עד הבית (עדיף למקום העבודה)
  • במקרה של אופנים מורכבים – ע"י נציג החברה.

ש: האם יש משלוח לחו"ל?

  • לא.

ש: האם יש מספר למעקב חבילה?

  • רק במשלוחים על ידי שליח חיצוני.

ש: הזמנתי פריט במשלוח בדואר ואז החלטתי לאסוף באופן עצמי, האם זה אפשרי?

  • עם הפריט לא נשלח יש לפנות לשרות לקוחות בשעות הפעילות: השירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'- ה' בין השעות 09:00 ועד 17:00 בטלפון 073-2905758

ש: הזמנתי פריט באיסוף עצמי אך שיניתי את דעתי ואני רוצה אותו בדואר, מה לעשות?

  • יש לפנות לשרות לקוחות בשעות הפעילות: השירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'- ה' בין השעות 09:00 ועד 17:00 בטלפון 073-2905758

ש: עבר כבר מעל הזמן המוקצב ועדין לא קבלתי את המשלוח, למי לפנות?

  • יש לפנות לשרות לקוחות בשעות הפעילות: השירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'- ה' בין השעות 09:00 ועד 17:00 בטלפון 073-2905758 או למייל: shop@zarumy.co.il

 

תהליך רכישה

ש: איך אפשר לשלם?

  • ניתן לשלם ב:
    • כרטיס אשראי (ויזה, ישראכרט, אמריקן אקספרס),
    • העברה בנקאית,
    • מזומן (על ידי הפקדה בחשבון הבנק של החברה),
    • צ'קים (מותנה באישור הצ'קים על ידי חברת ERN )

ש: איך אני יודע שתהליך הרכישה הושלם בהצלחה?

  • לאחר ביצועה ההזמנה תקבל/י מייל אישור.

ש: שגיתי בפרטים שהזנתי בהזמנה באתר, איך אפשר לתקן?

  • אנא שלח במייל חוזר את הפרטים הנכונים.
  • ניתן לפנות לשרות לקוחות בשעות הפעילות: שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'- ה' בין השעות 09:00 ועד 17:00 בטלפון 073-2905758 או במייל shop@zarumy.co.il

ש: ביצעתי רכישה באתר אבל לא קבלתי מייל אישור, מה לעשות?

  • ניתן לפנות לשרות לקוחות בשעות הפעילות: שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'- ה' בין השעות 09:00 ועד 17:00 בטלפון 073-2905758 או במייל shop@zarumy.co.il

ש: קניתי פריט שונה ממה שתכננתי, איך אפשר לשנות?

  • כן, אם הפריט הגיעה אילך, יש להחזירו לחנות לפני שנעשה בו שימוש ובאריזתו המקורית. 
  • בכל מקרה תפנה אלינו נעזור ונדעג שתקבל/י את הפריט הנכון.

 

טרייד-אין 

ש: מה המשמעות של  טרייד-אין באתר?

  • כאשר מופיע במוצר אפשרות לטרייד אין  (אופניים), המשמעות כי ניתן לעשות טרייד-אין עבור רכשה של המוצר כנגד האופניים הישנים שלך.
  • כלומר אנו מזכים אותך עבור האופניים הישנים שלך במחיר המצוין באתר.

ש: האם ניתן לעשות גם טייד אין בחנות?

  • המבצע של טייד-אין באתר הוא מוגבל לאתר בלבד!
  • בחנויות שלנו ניתן לעשות טרייד-אין אך הסכום מותנה בהחלטת המנהל בחנות.

ש: איזה סוג של אופניים אני יכול לתת בכדי לקבל את הנחת הטריד אין?

  • כל אופניים.

ש: אם האופניים שאני רוצה לתת בטרייד-אין לא עובדות?

  • עדין תוכל להזדכות בהנחת הטריד אין.

ש: מה אתם עושים האופניים המשומשים שלי?

  • אנחנו משפצים ומוכרים אותם במחיר מוזל או שמפרקים אותם לחלקים.
  • חלק מהאופניים יתרמו לגופים כאלה או אחרים.

ש: האם נדרש בדיקה לאופניים שלי ?

  • לא.

ש: איך אני מוסר לכם את האופניים המשומשים?

  • השליח שיגיע למסור לך את האופניים החדשים יאסוף את האופניים המשומשים שלך.

 

מדיניות החזרת מוצרים

ש: באיזה מקרה ניתן לבטל את העסקה?

  • יתן לבטל עסקה אם המוצר שקיבלת במצב חדש ולא נעשה בו שימוש
  • לא ניתן להחזיר מוצרים לאחר שבוצעה בהם הרכבה ו/או התקנה ו/או שימוש כלשהו ו/או נפגמה אריזתם.
  • החזרת מוצר שהוצא מאריזתו המקורית ומוחזר שלא עקב פגם תעשה בניכוי דמי ביטול כדין, ועמלות אשראי ודמי משלוח.

ש: תוך כמה זמן ניתן לבטל את העסקה?

  • עד 14 יום מיום קבלת המוצר.

ש: המוצר הגיע שבור, מה לעשות?

  • יש לצור קשר מידית עם שרות לקוחות ממולץ לצרף תמונות למייל. בטלפון 073-2905758 או במייל shop@zarumy.co.il

ש: הודעתי על ביטול עסקה ושלחתי את המוצר חזרה לחברה, אך לא בוצע זיכוי, מה הסיבה ומה לעשות?

  • יש לצור קשר מידית עם שרות לקוחות ממולץ לצרף תמונות למייל. בטלפון 073-2905758 או במייל shop@zarumy.co.il

ש: ביטלתי עסקת תשלומים אך אני רואה שהחיובים עדין יורדים מהחשבון, למה?

  • יש לצור קשר מידית עם שרות לקוחות ממולץ לצרף תמונות למייל. בטלפון 073-2905758 או במייל shop@zarumy.co.il

 

אחריות על מוצרים

ש: מי נותן את האחריות?

ש: איפה ניתן לקבל תיקונים במסגרת האחריות?

  •  תיקונים במסגרת האחריות ניתן לקבל בסניפי הרשת או אצל היבואן של המוצר. 
    • חדרה
    • נתניה
    • פולג
    • רמת השרון
    • באר שבע

ש: קניתי מוצר באתר של יבואן אחר, שירות האחריות שלו לא מספק את דעתי, מה לעשות?

  • יש לצור קשר עם שרות לקוחות . בטלפון 073-2905758 או במייל shop@zarumy.co.il

 

 

 

 

 

 

לפרטים ומידע נוסף
מבצעים
חפש אותנו בפייסבוק
מפת-הגעה
קניה מאובטחת
תהליך הקניה בחנות בטוח לחלוטין, העברת הנתונים מתבצעת באמצעות פרוטוקול מאובטח בטכנולוגית 256 bit
שעות פעילות
שעות פתיחה: א-ה 09:00-19:00 , ימי ו' 09:00-14:00
חניה: חניון צמוד, שעתיים ראשונות חניה חינם.

073-2905758
office@zy-17.com
כל הזכויות שמורות @ לוגייט טכנולוגיות